onsdag 26 oktober 2011

I'm in my rocking boots, dressed and done,

Har blive lite dålig på å skriva tror jag, men va fan, Man behöver inte alltid lägga energi på sånt här :).
Träffade TwinskiPlingski idag å va med henne på stan ett tag innan jag gick å jobbade. Försökte hitta en ny mansring men de vart inget resultat. Däremot så kom jag på en julklapp till min käre syster. Så den ska jag väl nog köpa imorn tror jag nog.
Imorn ja, då ska jag upp tidigare än idag å försöka borsta ut dom där jävla tovorna som dyker upp hela tiden, sen ska jag nog ta å färga vinterpälsen! Börjar ju se lite gråhårig å blond ut nu å de är ju inte så Rock n Roll.
Sen ska jag även in på körskolan här nedanför å höra när dom har nästa risk1a! Hoppas den är snart så man kan va med på den!

På fredag ska jag tydligen klä ut mig å sen gå på G3, kan säkert bli kul om man kommer på va man ska klä ut sig te. De ska ju helst va nå tufft om jag ska klä ut mig alltså!


Inga kommentarer: