onsdag 14 december 2011

De sa bara poff!

Jag tycker att jag kände mig ganska så duktig imorse när jag klev upp redan innan 7 å placerade mig framför tv:n å såg på luciamorron å fikade morronfika till de. Sen va man ju så dum å gick å la sig igen där vid 8 å somnade om vid 9 tiden å sov fram te 11 halv 12. Men men, jag får skylla mig själv när jag aldrig har vart en morronmänniska.
Hur bar jag mig egentligen åt när jag skulle på skolan i alla år? Speciellt grundskolan, då började man ju samma tid varje dag, Men de är klart, då bodde man ju hemma å blev väckt av mamma eller pappa, Men jag va ändå ingen morronmänniska på den tiden heller eftersom dom oftast fick ropa på mig x antal gånger när jag skulle komma ner å äta.
Å när man började gymnasiet fick man helt plötsligt sovmorron en dag eller 2 i veckan,, Å sen när man började praktiken, å började 14 varje dag te 22-23, vissa dagar, Eller som nu när man jobbar från 13-14 te ca 23, Då vänder man på dygnet, men inte gör de mig nått. Jag har nog alltid vart en kvälls/nattmänniska likförbannat. Nog om de nu!

Har just inget kul å skriva om nu så de får bli nån annan gång, kanske imorn eller kanske senare, sånt vet man aldrig med mig! :)

Inga kommentarer: