söndag 18 december 2011

Gone in 60 seconds

Idag är de 4e å sista advent. Vaknade te liv vid 9 å drog mig te 11. Därefter ringde Angelica å va hungrig, så jag klättrade i kläderna som jag spritt ut över rummet å gick med henne å åt en varsin pizza, gött å mättande va de. Satt å språka om lite olika saker ett tag å sen gick vi på Domus å köpte 2 filmer som vi sen gick hem å tittade på. Först P.S I love you å efter de Blues Brothers, sjukt kul å trevligt har jag haft. En bättre söndag helt enkelt! :)
Annars har jag jobbat hårt i helgen, började redan 12 i fredags å gick runt 00 på kvällen, bytte om å gick på g3 å hittade Både Angelica å andra Evve. Så fredagskvällen tillbringades med dom 2 å en spilld halv cider över mig oxå.
Evelina, om du skulle råka på å läsa just de här, Du va saknad i helgen!

På onsdag är de julfika på jobbet så jag ska väl dit redan vid halv 12 å sen jobba igen, på lördag är de julafton, jag har ingen julgran å fortfarande inget julpynt nånstans, så de känns tomt i mitt rum, fast att de är massa saker överallt. Funderar på om man ska införskaffa sig en liten julgran för 199 spänn eller 99, den behöver ju inte va längre än va jag är, bara de finns en julgran som man kan lägga julklapparna under liksom.
Å snart är de även nyår, då kommer jag bli kvar i stan å planerar å va med Evelina å Angelica! Förhoppningsvis blir de sjukt kul iallafall, å de tror jag nog att de kommer å bli! :D

Inga kommentarer: