måndag 12 december 2011

Fundering's

När man läser vissa bloggar så skriver dom flesta "förlåt för dålig uppdatering" osv bara för att dom inte skrivit på en hel dag? Jag fattar inte riktigt varför man ha "dåligt samvete" eller va man nu ska kalla de, bara för att man inte skriver en dag, men alla andra dagar? De är väl inget krav på att man måste skriva nånting varje dag? Eller har jag fel ? Jag skriver inte varje dag, ibörjan när jag skaffa mig en såkallad blogg skrev jag nästan aldrig, inte led jag för de inte?
Jag skriver när jag känner för de å jag har nått jag vill skriva om, de är inte alltid jag har de å när jag inte har de så skriver jag inget, har jag nått jag vill skriva om så kan de hända att man skriver nått, ibland gör jag de inte ens när jag har nått å skriva.
De är inte så mycke å hänga i julgran liksom...

Fast de där ju upp te folk själv om dom vill kalla de "dålig uppdatering" efter en skriftlös dag.
Men en blogg är väl inte hela världen?

Inga kommentarer: