måndag 12 december 2011

Personal Jesus

Ja, helgen har varit precis som vanligt, jobbat å sen g3 efter de.
Å kul har jag haft som vanligt! Tycker ändå att fredagen va ganska så lugn där på jobbet, de va väl lördagen med, fast alltså, de va mycke ändå men de va liksom skapligt bra "mellanrum" emellan bokningarna om man ska säga så. Gick hem å bytte om efteråt då som vanligt å halkade mig neråt mot G3. Lika kul som vanligt, å istället för å gå å äta efteråt så blev de lite snöbollskrig å brottning där utanför. Sjukt kul! Kallt å man blev blöt. Försökte få nått å äta på sibylla men dom hade stängt dom snåla jävlarna haha. Fick för oss att vi skulle på Donken istället men både Angelica å jag kände att vi ville hem istället för de va varmare än å stå i en jobbig kö med massa skrikande folk runt omkring sig. När vi nästan va hemma blev vi upptäckta av en turk som va efter Angelica, men vi sprang å tog en annan väg å över ett högt staket, slutade med att jag hittade 2 stora vackra blåmärken på benet när jag vaknade å tyckte att jag hade ont på benet. Hahaha. Lär ha sett ganska kul ut måste jag säga, å han som körde traktorn som for förbi skrattade oxå åt oss hahahaha.
Sen vart de söndag igår och jag gick upp vid 11 tiden å gick ut på stan å köpte lite julklappar.
Såg även tomt'n på stan, å de va ju roligt.
Gick hem med en pepparkaksdeg som jag sen förbrukade till kakor, blev faktiskt några stycken ändå, mer än jag trodde, å dom blev inte brända? För en gångsskull. Slog in paketen jag hade köpt, köpte förresten ett datumljus oxå. Bättre sent än aldrig liksom, så de eldas för fullt.
Har börjat titta på Julens hjältar igår oxå, så jag jobbar mig ikapp med datumen, såg 5 avsnitt igår så jag har några kvar å se innan jag är jätteikapp!

Idag va de Whiskeyprovning på jobbet så de vart ingen lång kväll, en tackar å bockar för de!
Så jag kom hem för inte så länge sen å de är skönt. Nästa gång kanske jag ska ta en Whiskeyprovning själv, så får se hur de kommer gå då! :)

Inga kommentarer: