torsdag 29 december 2011

School's out!

Vart en utgång för mig själv på juldagen, trodde att jag skulle få sällskap av Emma när hon ringde ner mig dit men näerå, inte alls, hon lämnade mig på G3 helt alone! Men jag hade kul ändå, hittade 2 kända ansikten som jag fick hänga med, så de gick ingen nöd på mig. Kom hem vid 3? tror jag.
Dagen efter mådde jag som jag förtjänade, fick i mig en köttbullemacka som allt på hela dagen.
Tisdagen va de back to work igen, men klockan gick så vidrigt sakta hela dagen, typ som när man kolla på klockan en gång så va de samma tid en timme efteråt. Igår gick dagen sakta igen, å de va inte heller så rock n roll som de lät..

Idag har jag vart på jobbet 4 timmar innan Anna kom å avlöste mig vid 4.
Träffade Båda Evelinorna å Angelica å hängde med när dom skulle pierca sig, alltså Martebo'na.
Nu är jag hemma sen några timmar tebaks å gör inte så våldsamt mycke, lyssnar på musik bara å funderar på om jag ska slå igång nån film som man kan se på. Ska jobba imorn igen å ska stänga inför nyår själv. De blir som stängningen inför jul,. Men de blir nog bra de å.
Sen efter de blir de väl G3 å kolla lite om jag kanske hittar Evelina där eller nån. Sen blir de tack å lov äntligen nyårsafton, den ser jag fram emot!
Förhoppningsvis blir de sjukt kul å helt enkelt Rock n Roll! :D

Nu har jag inte så mycke mer å skriva om.

Inga kommentarer: