måndag 2 januari 2012

*

2011

2011
1.Gjordedunågotiårsomdualdriggjortförut? yes
2.Hölldunågraavdinanyårslöften?nejhaha
3.Blevnågon/någraavdinavännerföräldrariår? nej
4.Dognågonsomstoddignära? nejtackochlov
5.Vilkaländerbesöktedu?kosovoochfinland,haha.
6.Ärdetnågotdusaknatår2011somduvillhaår2012? definnsdetnog,kommerintepådetjustnubara.;)
7.Vilketdatumfrånår2011kommerdualltidattminnas?detärfleradatumsomvaritspeciella
8.Vadvardinstörstaframgång2011?blevstarkaresomperson
9.Störstamisstaget?Attlitapåfelmänniskor
10.Harduvaritsjukellerskadatdig?Ja,legatinlagdpåsjukhusetettantalgånger
11.Bästaköpet?våranfinavovvesamtminälskadeiphone4
12.Vadspenderadedumestpengarpå?Hyranochräkningar,haha.
13.Gjordenågontingdigriktigtglad? vänner,familjochpojkvänsåklart
14.Vilkasångerkommeralltidattpåminnadigom2011?Justthewayyouare,Grenade
15.Vardugladareellerledsnareiårjämförtmedtidigareår?Gladaretrorjag.
17.Vadönskarduattdugjortmindre? spenderadetidpåidioter.
16.Vadönskarduattdugjortmer?Ansträngtmigmer
18.Hurtillbringardujulen?Medminfamilj
19.Blevdukäriår?Vadesentidigareochdeforsatteheladettaårmed
20.FavoritprogrampåTV?Vårabästaårochallasjukhusserier
21.Bästabokendulästeiår?förhäxadboken
22.Störstamusikaliskaupptäckten?Rihannagillarjagmeräninnan
24.Någotduönskadedigochficknärdufylldeår?Pengar
25.Någotduönskadedigmenintefick?devadetnog
27.Finnsdetnågontingsomskullegjortdittårännubättre?Definitivt
28.Hurskulledubeskrivadinstilår2011?Minegenstil
29.Vadfickdigattmåbra?Minfamilj,minpojkvänochminavänner
30.Vilkenkändisvardumestsugenpå?ingen?haha
31.Vemsaknadedu? alldelesförmånga
32.Debästanyamänniskornaduträffade?Allanyapersonerjagträffatharvaritsjuktbra,såkanintebaraväljauten.
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jajje
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Vänner å vänner, men man känner väl till nån sen skoltiden om man säger så.
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, å de är jag glad för
5. Vilka länder besökte du? Blev kvar i Sverige som vanligt. (Men jag tror jag va lite över gränsen te Norge när jag å Ida for te Näset sist jag va hemma hahah!)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Jag hoppas på att de kommer bli ett lika bra år bara
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Studentveckan bland annat, yranveckan osv.
8. Vad var din största framgång 2011? Jobb kanske?
9. Största misstaget? -
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag fick mitt största blåmärke i min livshistoria, som mest skadligaste.
11. Bästa köpet? Ja, bra fråga
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat, telefon, kläder, underhållning
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina finaste vänner!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Ingen aning, många
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare skulle jag nog säga
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Svårt att säga
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ingen aning
18. Hur tillbringar du julen? Den tillbringades med moder, fader, broder, Jennifer å hennes föräldrar
19. Blev du kär i år? Jag blev gift å allting!
20. Favoritprogram på TV? Har knappt sett på nån tv
21. Bästa boken du läste i år? Johnny Depp
22. Största musikaliska upptäckten? Samma som innan tror jag
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag fick nog inte de jag önskade mig
25. Något du önskade dig men inte fick? typ allt?
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja de fanns de säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Min egen stil, som alltid
29. Vad fick dig att må bra? Mycket
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Depp såklart
31. Vem saknade du? Massa folk som man aldrig träffar längre
32. De bästa nya människorna du träffade? Finns så många så de skulle va elakt å välja bara 1.

Inga kommentarer: