tisdag 3 januari 2012

2011

Lär ju säga att 2011 va ett riktigt bra år, iallafall för mig! Å jag har haft riktigt jävla kul måste jag säga, å de är tack vare bra kompisar!
Sen har de hänt en massa bra å roliga saker, bland annat,
*Studenten
*Körfältsgrillen
*Mösspåtagningsbalen
*Programbalen
*Umeå,
*Yranveckan,
*Stråket osv,
*Å alla g3 besök med Evelina, Självaste människan som lärde mig gå dit.
*Snöbollskrig
*Körskolan
*OK häng, i timmar
*Efterfest hos Janne
*Alla som va delaktig under året!

Huset såldes där hemma, de va bra men ändå tråkigt med tanke på att man bott där hela sitt liv, jag va med själv som vittne å fick skriva min autograf på papprena.
Jobbade hela sommarn från början av Juli till slutet av Augusti, å de som är bra är att jag är kvar på samma ställe än å jobbar å trivs nå så förbannat! Personalkalas har man vart med på 3 stycken, första spårade lite väl mycke för min del, men de står jag för hahaha, Andra på söndagen efter yran, alldeles lagomt måste jag säga å sist nu i november, Städat å bra, (dagen efter va alla bakis utom jag)

Jag har helt enkelt haft ett riktigt bra år,
Men de jävliga är att jag fortfarande inte är klar med körkortet... Men jag har iallafall gjort lite mer än hälften av allting, va ju nere i Sveg en vecka å hann med väldigt mycke, riskettan är gjord å nu har jag bara halkbanan några körlektioner å teori kvar, sen ska de va klart. Å de blir innan sommarn, Helt ärligt alltså!
Sen missade man ju Idreyran, Simmarfesten, CCW, DBV, å allt sånt, men va fan, jag har haft kul ändå!

Ja näe, som sagt, ett riktigt jävla bra år har jag haft, med jävligt bra vänner,
Speciellt Evelina, fan va jag har haft kul å jag är så förbannat glad över att du är precis just du, en riktig vän som verkligen ställer upp å finns till när man är ledsen. Tack som faan för att du finns! Jag älskar dig!


1 kommentar:

Pia Wiegandt sa...

jag älskar dig twin!!!!
tycker att vårat nyårslöfte ska vara att umgås mer. så det så. puss da!