söndag 15 januari 2012

I think I hear the King fallin down down down...

Söndagar är bra dagar, för då är man ledig efter att ha jobbat hela veckan . Men söndagar innebär oxå att man lär städa, å de är väl precis va jag lär gör innan de ser ut som ett bombnerslag som de är på god väg å gör. Jobbigt läge!

Annars i veckan har jag jobbat å vart med Evelina å Angelica, fick sluta tidigare i onsdags å i torsdags. Så efter att jag slutade i onsdags gick jag över te Evelina, hade tur som blev bjuden på middag sådär på kvällskvisten, å sen efter de hem te Angelica för å se på våran man!
Samma sak kvällen efter alltså i torsdags, fast då gick jag hem te Angelica direkt å Evelina va där å satt helt stilla å kollade på serien med oss, å vi fick inte börja titta förrän hon va med, Love it! :)

Sen vart de ju fredag igen, jobbade först slet hårt å sen efteråt vart de G3 å jag hade kul precis som vanligt, Fast utan Evelina igen... Saknade människa, att du inte kan jobba i stan istället!!
Men vi kör på en All in nästa helg! :D
Kommer förmodligen få vara ledig cirkus 2 fredagar i månaden å de känns sjukligt bra de.

Sen har ju även gjort klart för mig att jag aldrig tänker bli blond igen å defenitivt aldrig riktigt jävla korthårig, drömde i förrgår att jag va halvblond, alltså riktigt blondt va de, å de va vid luggen ja men typ som utväxten från efter att man färgat håret, sen satte jag upp håret i en knut som jag ALLTID hade förr i tiden å fy fan hur jag ser ut! Känns litte konstigt att man faktiskt har vart blond en gång i tiden. Menmen, jag håller mig te å va mörkhårig, känns bäst så! :)

Ja näe, har ju som inte så mycke å skriva om nå mer nu, mer än att jag ska väl ta å gör de jag skrev först..
Sen ikväll blir de förhoppningsvis Johnny Deppkväll igen med Angelica, Love it! <3
Hörs hej!

Inga kommentarer: