tisdag 10 januari 2012

I wanna sit right back in my Cadillac, And listen to the radio.

Jag gör de jävulskt svårt för mig själv precis just nu, klockan är snart 2 å jag lyssnar på för bra musik för att kunna sova. De är inte riktigt okej. Men jag får väl skylla mig själv å hoppas på att jag börjar 16 imorn! :)
Snart är de helg igen iallafall å de längtar vi efter, iallafall jag!

Drömde nå sjukt häromnatten igen, drömmer ju bara sjukt nu förtiden, bland annat att Fredde å Jennifer skulle få tvillingar, å bara för att jag drömde de så vart jag lov å kolla igenom alla meddelanden ifall jag hade fått nån bild av dom men de va inte så, å inte fan vart de nå bättre när Josse säger att Fredde hade skickat en bild men inte kunnat se va de va för nått. Hahahaha!
De är nog först nu som jag nog börjar inse att jag ska bli faster om inte alls länge! :D

Love it!

Inga kommentarer: