torsdag 2 februari 2012

Come and get it!

Va nyss å hämtade ut lite pengar som jag hade betalat in lite för mycke som jag fick tebaks, så jag va på Direkten å gjorde de. Han som tog emot lappen å de kollade på adressen å sen på mig å frågade ; Härjesjön, bor du där?
De visade sig att hans föräldrar har sommarstuga där fast på andra sidan. Lite kul tyckte jag! '

Annars har jag inte gjort så mycke idag, mer än att jag har rensat ur lådorna med kläder å bytt sängkläder. Så nu ska jag ta å dammsuga å torka golvet eller om jag torkar golvet imorn, de visar sig, men dammsuga ska jag då gör iallafall. Sen ska jag väl ta mig nå ätbart, lutar åt att de blir fil. De va ju skapligt länge sen man åt de märkte jag igår, alltså riktig fil utan smak, sjukt gott va de!'
Känner mig bättre i huvet nu oxå så de känns bra!

Inga kommentarer: