onsdag 1 februari 2012

I confess!

Ja men de kunde man ju ge sig fan på!
Vaknade imorse frisk å pigg, gick iväg te jobbet lite tidigare för de behövdes handlas lite saker, så jag hämtade ICAkortet å gick ju då å handlade, på vägen från ICA kände jag hur jag började kallsvettas å skaka, äh de är väl bara vädret tänkte jag. Kom tebaks te jobbet å skulle gå ner å byta om, kände när jag gick ner för trappen hur benen liksom skakade å jag svettades ännu mer å kände mig tillomed frusen osv. Slutade med att vi skickade hem mig istället. Köpte med mig fil å ipren på vägen hem, gick å la mig å sov 1-2 timmar med mössa huvtröja å sockor på, så nu har jag slutat frysa men har ont i huvet.
Anna tyckte jag skulle va hemma imorn oxå å krya på mig så jag blir frisk till på lördag, då kommer de bli en hård dag.

Ska slå igång en film å vila lite, + äta fil, kanske lyxar till de med lite flingor till...

Inga kommentarer: