fredag 21 december 2012

I wanna sit right back in my Cadillac, and listen to the radio!

Idag är de fredag, men igår va de torsdag å dagen innan de va de onsdag, jobbade ju som sagt då te stängning, å efter de bestämde vi (Johanna, Ante å jag) oss för å ta en öl! Och eftersom jag hade fått julledigt så gjorde de liksom inte så mycke att jag gick å tog en öl å god va den å! Ante avvek efter ett tag men jag följde med på Solo ett tag till, tills de stängde med andra ord, trevligt trevligt! Kom hem halv 3 gick å la mig, gick upp runt halv 11-11 nångång å gick mot jobbet för lite personaljulfika, kom dit redan halv å va först av alla för en gångsskull, fick 2 julklappar som jag ska öppna på julafton! :)

Annars va jag på stan nästan hela dagen, å försökte hitta nå julklappar å de lyckades jag väl lite grann med, men de är skitsvårt när man inte vet va folk vill ha liksom... Sen på kvällen så följde jag med Angelica å lämnade av henne utanför Winston, själv gick jag hem å duschade å bytte om, sen gick jag å satte mig på jobbet tills Angelica kom strax före 12, då gick vi på G3, å kika om de va nå kul å de va de väl tycker jag!

Idag gick jag upp vid 12 å försökte få tag på Angelica som sov, vi tänkte att vi skulle gå på stan före 14, å de kan jag ju säga på en gång att de lyckades vi inte med men vi kom iallafall iväg strax efter, kollade lite i affärer efter med julklappar, åt pizza med hennes mamma å moster å sen drog vi på Dollar å köpte julgranspynt åt mig!
Trevligt trevligt!

Inga kommentarer: