tisdag 18 december 2012

They got a record on the juke box, It nearly makes me want to cry

Nu är de natten till tisdag, har jobbat idag så jag kom hem för ett tag sen, lugnt med folk så de va inte så stressigt, imorn är de mer bokat så jag antar att jag kanske måste gå in tidigare. Å halv 12 ska jag på möte!
Onsdag jobbar jag sista dagen för den här veckan sen har jag julledigt å är ledig fram till den 27e! Då ska jag börja redan klockan 12 å de blir en långpannedag!
De innebär att jag förmodligen måste åka upp te stan igen antingen på onsdag kväll eller torsdag morron skittidigt!  Men de löser sig, juldagen blir de en öl eller fler med syster å CO, kan nog bli riktigt kul!

Annars så kom Ewe hit innan jag skulle gå å jobba. Så jag kokade kaffe å bjöd på min saffranssockerkaka som jag gjorde igår kväll, å satan så god den va även idag!

Over and out!

Inga kommentarer: