söndag 20 januari 2013

Jag är nog ganska snäll innerst inne.

Idag känns de som en riktigt värdelös dag, vakna en sväng vid 9, eller om de kanske tillomed va 11, sen somnade jag om till 13 för att farfar ringde, å sen somnade jag om igen fram till typ kvart över 16! Ja men de va den här dagen liksom...
Skitliv.

Har kommit på att de går jävligt bra å städa i köket när man lyssnar på CCR på jobbet alltså!
prata med Eline igår, eller inatt. Riktigt kul va de :) Men sen kände jag att hon skulle upp å jobba så hon behövde sin skönhetssömn innehållande skotrar å Leksandsmatcher med vinst! Bland annat!
Hade även beslutsångest igår hela dagen för om jag skulle åka ner till Mora idag eller inte, men jag kom på att de inte hade passat så bra så de får vänta till en annan dag när de passar bättre...

För övrigt är jag jävligt sugen på å se nån riktig jävla skräckfilm alltså, en riktig som man verkligen kan skrika åt å till, de hade suttit fint de!
Ska väl försöka hitta en åt mig själv ikväll (läs antagligen runt 05.00) innan jag somnar,

Näe nu ska jag försöka göra mig nån sorts mat, är hungrig som ett svin å har typ inte ätit just nå mycke i helgen!

Inga kommentarer: