söndag 20 januari 2013

Tidsfördriv på en värdelös söndag


Fyra frågor om förhållanden
är du singel? -  Yes!

tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Näehur många har du varit kär i? - 2 tror jag

- Tio frågor om dig själv

namn? - Elizabeth, Bettan, Palm

när fyller du år? - 11 oktober
några piercingar? - Hål i öronen
vad har du på dig just nu? - trosor, bh å mysarbetsbyxer
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Helst ska de va sommar, va i härjesjön så man vaknar av solen i ögonen å man kan sitta ute på altan å äta frukost! 

vad tycker du mest om hos dig själv? -  Alla tycker att mitt hår är jättefint, så jag kan väl bara hålla med om de
vad är du bra på? - Vissla, å tänka på omöjliga saker som man aldrig kommer få svar på
vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj, mina vänner, min bil å Ällisgrisen 
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Beror nog på de

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Jag själv
vem är den roligaste av dina vänner? - Ewe å Angelica
vem är snyggast av dina vänner? - Har bara snygga vänner
vem är den du helst har filmkväll med? - De blir ju oftast Angelica, så Angelica då
vem av dina vänner är mest "evil"? - Typ alla, eller om de kanske är jag ? 
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? -  De är nog pappa

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - ja
vem är farligast i din familj? - De är nog jag
vem ser roligast ut i din familj? - alla 
vem är coolast? - jag
har ni något husdjur? -  kanin
vem har du mest gemensamt med? - josse 
vem står för underhållningen? - alla
vem sover du oftast med? - mig själv
roligaste kvällen med familjen? - ingen aning 

10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - Sovit bort hela dagen
vad ska du göra nu? - Planerar å äta frukost, lunch å middag 
har du gjort något dåligt idag? - Svar nej! 
vad har du ätit idag? -  Ingenting än
har du duschat idag? - Svar nej, men jag tänkte gör de sen
är du trött nu? - Nej
vad händer i morgon ? - Ska städa lite, å sen gå å jobba några timmar 
går du i skolan? - Nej 
har du varit i skolan idag? -  Nej

- ANNAT
Hur mår du just nu? - Jag mår bra

Har du piercat dig? -  bara öronen
Är du hungrig nu? - Ja som fan
Vad är klockan nu just nu? - 18.31
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - facebook, bloggen, 
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - farfar

Vem ringde du senast?  - josse
Vem sms:a till dig senast? - angelica
Vem sms:a du till senast?  - angelica

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -  För de första så heter de inte morsa å inte farsa! Men de va nog sist jag va hemma, å de va ju vid jul de

Hur länge sen var det du träffa din farsa? - vid jul! 

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej

Har du sminkat dig idag? - nej
MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Ja

Vilket är ditt favoritband/artist? - CCR, Johnny Cash, Elvis, JLT, ZZtop, aa lite blandat
Vad gillar du för musik? - Mest rockabilly, men även rock
- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja

Har du fler än 3 jeans? - ja
Har du fler än 5 tröjor? - ja
- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja 

Använder du wax? -  Nej
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? -  ja
Använder du hårspray? - ibland
Använder du volymspray? -  de har hänt
Andänder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja 
Använder du skinspray? -  nej
Använder du parfym? -  ja
Använder du läppglans/läppstift? - om de inte finns läppsyl har nöden ingen lag, annars aldrig
Använder du foundation? - de är de lilla de
Använder du rouge? - inte ofta
Uppsatt hår eller hängande? -  oftast uppsatt, men ibland även utsläppt beroende på vilket tillfälle
plattar/lockar du håret varje dag? -  aldrig
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej
KÄRLEK
Är du kär just nu? - Lite osäker

Har du kysst någon idag? - ja 
Har du ett förhållande? - nej
Är du romantisk? - jag kan säkert va de, men de är just inget jag känner till
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Ja, alltså, jag har ju aldrig riktigt vart ilag med nån så jag kan inte svara på de
Hur länge höll det? - --
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vet inte riktigt, men de känns ganska bra å va fri liksom om man säger så 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej
Vem sov du senast bredvid? - :)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - öööh, jag vet faktiskt inte, men dom va ung
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - hahaha näe
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - näe de kan va dumt! 

Inga kommentarer: