torsdag 24 januari 2013

I hear the sound of a railroad train, The whistle blows and I'm gone again

Jag börjar verkligen tro på allvar att jag har separationsångest från jobbet hahaha!! 
Har vart på jobbet några timmar å hjälpte Anna under tiden hon gjorde lite andra saker, så jag stod å förberedde lite saker som skulle göras, å sen ska jag även dit å äta tänkte jag, hel dag på jobbet igen liksom! 

Igår när jag kom hem fick jag kaffebesök av Morgan, sen åkte vi lite bil, va på frösön bland annat å satan va vilse jag kände mig, fattar inte hur man hittar där alltså! Men men! 
Sen vid 4 tror jag, ringde Josse å fråga om inte hon fick sova hos mig eftersom hon inte hade nånstans å sova, självklart ställer man ju upp i sånna tillfällen! 
Snäll som den Mazarinen man är!

Nu ska jag å Johnny C färga mitt hår! :)

Inga kommentarer: