lördag 26 januari 2013

You gotta live like youre on vacation

Ja, va ska man säga, jag åkte på jobb resten av helgen iallafall, hade 10 minuter kvar av färgningstiden när pernilla ringde å fråga om jag kunde jobba istället för henne, ja men visst självklart tänkte jag å gick dit efter att jag sköljt ur håret å torkat klart! Så nån middagsdejt med Angelica vart de ju inte som man hade planerat, men de får vi ta igen nån annan dag isåfall! Efter att vi jobbat klart gick jag Johanna å Ante på G3 för en lite AW, riktigt trevligt å jag tycker vi borde göra nå sånt oftare faktiskt!
Kom hem å gick å la mig sen ringde klockan vid 8 ungefär, skulle ju upp å ta varorna med Anna imorse, å efter de gjorde vi nudlar å gjorde schema för februari. Gick å handla lite innan jag skulle börja sen igen.
För å va en löningsfredag så tycker jag att de va ovanligt lugnt faktiskt men så kan de väl va ibland. Kom iväg strax före 1, gick hem å bytte om å gick sen ner på G3 för å möta upp mina vänner, å satan vilket kramkalas de vart när jag kom ner i rockbaren, först Angelica, sen Ewe, Eriksson, Tina, Rebekka å hennes kompis som jag inte ens vet vem de va, men kul va de iallafall :)

Nu har jag nyss duschat, ska torka håret en sväng innan jag går å lägger mig, känns som om de kommer bli en hård dag imorn,  å de känns som om jag kommer behöva gå in tidigare å, så jag lär ju ställa klockan även imorn. Sen ska jag även ställa klockan imorn kväll å så jag kommer upp i tid om de nu blir nån hemfärd. Ska ringa å höra med Pernillis imorn om hon tror att hon kan jobba på måndag, annars blir jag väl kvar i stan. Men helst vill jag ju åka hem till Sälen några dagar å känna lugnet! Typ... Näe men jag längtar faktiskt hem ganska mycke!

Inga kommentarer: