torsdag 31 januari 2013

It ain't me you're lookin' for, babe

Jag tycker de är barnsligt kul å tända tändstickor, fattar inte riktigt varför men de kanske är för att de luktar så gött å för de låter mysigt!
Tog ett stick i fingret idag för å kolla för skojs skull, va prick 5,0 idag å, Frisk brud jag!
Men jag har fortfarande ont i halsen så så jävla frisk är jag väl inte ändå...
Å nu när jag tänker efter inser jag även att jag har ont i huvet igen... Skitliv!

Iförrgår satt jag å pappa ¨å kolla upp våra gamla bilar, å va även inne på blocket å kolla efter andra bilar. Fick rycket å söka på En likadan Lincoln som vi hade förut, när jag va liten, en Continental 67'.
De jag vet om våran gamla är att den hamnade i Laxå (0584 är riktnumret dit) utanför Örebro typ,
Å när jag sökte nu fick jag fram en likadan, som fanns i Örebro, men skillnaden va att den jag hittade på blocket va en 2 dörrars. Men innan vi såg regnumret å hela bilen så vart vi lite spända båda 2, för den va svart, å den va i Örebro, typ. Hade vart intressant om de va våran.

Igår va jag på byn å fika med Ida, Jenny träffade vi på konsumparkeringen, sen åkte vi iväg på bygg å där träffade vi Eline, som för övrigt hade köpt ny bil å va världens nästan lyckligaste, innan vi begav oss upp på fjället å kika lite på Experium.
Å när vi nästan va framme i Lindvallen kände jag hur mycke jag ville köra skoter å åka skidor å allt sånt som hör till. Så de ska vi försöka med när de blir mer vårvinter i byn, för de är då de är som skönast å åka, bara täckbyxor å en tjocktröja, en mössa å glasögon, sen är jag nöjd!
De saknar jag också med Sälen, bara ta sig upp på fjället å åka skidor eller bara sitta å sola utanför där de finns plats.
Som sagt, när de blir vårvinter, då blir de åka av alltså!

Inga kommentarer: