måndag 4 februari 2013

I Minnesota får man inte korsa statsgränser med en anka på huvudet!

Häromnatten drömde jag att jag fyllde år, men de va inte en käft som kom ihåg de förrän dagen efter.
Så jag gick å åt en tårtbuffé med massa massa kakor å olika sorters tårtor helt själv. Hoppas de inte händer på riktigt alltså för de va inte kul!

Ska snart börja röra mig mot jobbet, ska bara torka håret å snygga till mig lite innan.
Slutar runt 21 ikväll så de känns ganska skönt å få gå hem tidigt för en gångs skull. Kändes som om de där vart en jävla särskrivning, å om de blev de så orkar jag faktiskt inte bry mig!

Har äntligen hittat min älskade DePalma tröja å, den va nere i Sälen, hade för mig att jag packade ner den sist jag va hemma men tydligen inte, å den här gången glömde jag ett par jeans, så nu är jag ett par jeans fattigare, skitliv!

Inga kommentarer: