onsdag 6 februari 2013

Selling them whiskey and taking their gold

Imorn när jag är ledig ska de städas som aldrig förr!
De ska sopas, dammsugas torkas golv, dammtorkas å diskas å sorteras saker, å rensas! De blir ju en heldag, Å så ska jag ju sova klart å inte ställa nån klocka, för de har jag ingen lust med när jag är ledig, hade funderat på om jag skulle åka hemöver igen i början på veckan eftersom jag ändå är ledig, men de får jag ta en annan gång, för jag kände att de inte passar
Sitter å skäms för att de inte är så städat just nu...

När jag vaknade idag ville jag slå ner nån, kände mig så aggressiv, å de gör jag nog fortfarande lite grann när jag tänker efter, å fråga mig inte varför för de vet jag inte själv!
Ska snart röra mig mot farfar en sväng innan jag går å jobbar,
Upptäckte en sak igår, de är ganska skönt å sluta tidigt ibland alltså, men de är inget för mig ändå, trivs bäst med å stänga eftersom jag är en nattmänniska mer, å gå upp tidigt njae, de funkar, men näe..

Drömde nog sjukaste drömmen inatt iallafall, hemsk men ändå bra, de som va bra va att jag fick köra en Lincoln Mark V, kan ha vart en 71a, vinröd med svart tak, svart inredning å skinnsäten, å fort gick den. I like it! Å jag hade en riktig hatt när jag körde! Näe men jävlar, jag levde livet när jag körde den alltså!

Den såg nog ungefär ut såhär, fast med svart tak!

Inga kommentarer: