torsdag 7 februari 2013

Everybody take a look, see I'm doing fine

Nu känner jag att jag vill slåss igen, å den här gången vet jag vem jag vill slå, personerna som kör trakorerna här utanför, ett jävla liv på dom nu alltså!

Kom hem från jobbet för en stund sen, fick börja lite tidigare idag men de tyckte inte jag att de gjorde så mycke, å när jag kollade bokningspärmen för imorn så är jag ganska så glad över att jag är ledig imorn ! Fast ledig å ledig kan jag kanske inte påstå att jag är, ska ju till å städa här hemma imorn, å massa annat, Men har man bra musik så ska nog de gå fort! Å på lördag ska jag på jobbet å fortsätta lära mig beställningarna.
Blir ju som kvar i stan i helgen, å jag har ingen aning om vad som händer men de lär väl visa sig så småningom, de är ju bara torsdag imorn.

Funderar på om jag ska byta ut den blåa grabbhyllan mot en annan hylla som står nere i källarn hos farfar, fast jag vet inte hur stor eller bred den är, men jag ska kika på den imorn tänkte jag å ser den ut å passa här så får jag så lov å agera händig, men de gör jag ju ganska ofta så de ska nog inte va nå problem med de.

Inga kommentarer: