lördag 12 januari 2013

Kul kväll!

Lär ju säga att gårdagen va först riktigt tråkig men slutade skitkul!
Satt först hemma själv i min ensamhet  å drack en öl lyssnade på lite musik å tyckte synd om mig själv för jag hade så tråkigt, sen ringde Tina å tyckte att jag skulle komma hem till henne istället, så jag tog med mig mina öl å min Jack å gick dit, så va där till strax efter 23 då vi började gå in mot staden å jag skulle gå hem å byta skor, sen vart de ner på g3 å de va inte så mycke folk alls men jag hade skitkul iallafall!
Efter att de stängde så gick vi på sibylla å köpte mat, sen åkte jag å Angelica taxi upp till Blå Center på en efterfest för 3, sjukt kul å vi somnade ungefär kvart i 10 innan vi vaknade vid 11 igen.

Kan inte annat än å skratta åt gårdagen, satan så kul alltså!

Inga kommentarer: