tisdag 15 januari 2013

Vi borde berätta de här för 10 Björnar!

Kom precis ut från duschen så nu är jag renare än renast! typ...
Har vart med Angelica hela dagen så vi gick på stan först å främst å kika lite, sen gick vi hem, eller jag gick först hem till farfar å fika lite å läste tidningen, Ungefär som vanligt skulle man väl typ kunna säga. Efter att jag vart där en stund gick jag hem till mig å leta efter grejerna till dvd:n å sen gick hem till Angelica, vi kolla aldrig på film utan vi titta på tv:n istället, va ju massa bra program å se där liksom. 

Kom hem vid 22 å gjorde lite mat sen har jag pratat med Jenny ganska länge innan jag kände mig lortig å behövde hoppa in i duschen. 
Så nu sitter jag som sagt här renare än renast! 
Kan som inte gå å lägga mig riktigt förrän håret har torkat så de blir väl å se nån film under tiden...

Imorn är de tisdag så jag vet inte riktigt va jag ska hitta på men de lär ju visa sig antar jag.
Vet att jag ska diska iallafall som de ser ut! 

Hörs hej! 

Inga kommentarer: