tisdag 8 januari 2013

Take me down where the lonesome river flows!

Jag vill skriva massa saker, men de är nånting som gör att jag inte får ur mig de jag vill skriva,
De är skitjobbigt!
Bland annat så saknar jag mitt hem, Osanden, nå grönjävulskt! Drömde att jag va hemma där häromnatten å när jag vaknade så trodde jag att jag vaknade, hemma, i MITT rum!
Å själva drömmen va så förbannat verklig. Längtar hem till Sälen gör jag å, å vet just inte riktigt när jag ska åka hem nästa gång, men de lär ju bli när de passar.

Annars så har jag jobbat idag, skitlite folk va de ikväll, så har mest städat kylarna å under bänkar, sista maten gick ut typ kvart i 9, då hade jag redan börjat städa lite smått, helt klar med städningen va jag ungefär 10 i 23, gick hem 23. Så nu sitter jag här å ska kasta in mig i duschen innan jag går å lägger mig, möte på jobbet imorn halv 12 så jag ska upp en bra tid tänkte jag.

Idag vaknade jag klockan 13, helt utvilad, men ändå så låg jag kvar till typ halv 16 innan jag beslöt mig för å röra på mig å vandra iväg till jobbet..


Tycker nog om dig..

Inga kommentarer: