onsdag 9 januari 2013

12 saker...

...Som jag inte tror att ni visste om mig:

  1. Jag är sjukt dålig på å prata om känslor å sånt
  2. Jag är livrädd för spindlar, 
  3. Jag älskar mjölk, de är de godaste som finns!
  4. Jag älskar min bil! 
  5. Jag hatar, eller kanske inte hatar eftersom de är ett ganska starkt ord, men jag gillar verkligen inte brittiska filmer/serier. 
  6. Jag måste verkligen alltid trycka flera gånger på knappen när man ska gå över vägen
  7. Jag är inte ett dugg mörkrädd
  8. Jag förstår mig verkligen inte på vissa saker med tjejer
  9. Jag har ett par arbetsbyxor som mysbyxor
  10. Jag älskar traditioner, typ julen som den alltid har vart hela livet, ändras de nått typ ingen kalle anka eller fel saker på julbordet så blir de totalt fel i mina ögon m.m.
  11. Den som vet mest om mig är jag själv
  12. Jag stör mig sjukt mycket på turister som flyttar till Sälen å tror att dom kan bestämma över allt där efter ett tag, å turister över huvudtaget för den delen.


Frågor på de?!

Inga kommentarer: