onsdag 9 januari 2013

Well, you wonder why I always dress in black, Why you never see bright colors on my back,

Har nyss kommit hem från jobbet, sista maten gick ut strax efter 20, sen började jag småstäda å strax efter 21 kommer Ante in å börjar göra rent micron, gör rent spisarna, torkar bänkar å tar all min disk?
Han måste haft lite å göra, å de kan jag förstå för de va knappt nå folk där mot slutet.

Så här sitter jag nu, i fåtöljen å har tagit helg för den här veckan, å har lite dåligt samvete över att de ser ut som de gör här hemma nu. Så imorn väntar en heldag med städning å lite annat som jag ska göra så fort att jag vaknat till liv,
Jag stör mig på att jag bara kan hålla de städat MAX 2 dagar sen ser de ut som ett bombnedslag igen,
Dåligt dåligt, jag vet, men från å med imorn tänkte jag iallafall försöka utöka dom 2 dagarna med en 3e dag, får väl se hur de kommer att gå.

Inga kommentarer: