söndag 10 februari 2013

But I'm what I am and I'm gonna keep a rockin' that way

Eftersom de va brist på vänner igår så bestämde jag mig för å se på massa skräckfilmer, men efter att ha sett halva av den andra filmen så somnade jag, så den va alltså inte bra, såg klart på den när jag vaknade idag å jag vart besviken av slutet eftersom man inte fick veta vad som hände som vanligt, så jag får hitta en annan som jag kan hålla mig vaken till.

Känner mig jävligt trasig eftersom jag har ont i ena benet, ryggen nacken å höften sen i fredags,
Haha ja jävlar alltså..
Tänkte jag skulle dra på mig nå kläder snart å dra på OK å köpa nå drickbart, men då måste jag resa mig upp ur soffan där jag ligger ganska så bekvämt just nu. Jobbigt läge!
Imorn är jag iallafall ledig så jag ska städa då igen eftersom de vart stökigt redan efter en dag här, de är nog rekord! Sen ska jag nog ta tag i teorin efter de så jag kommer nån vart med den, usch va jag skäms över att de går så trögt, hade ju som ett mål att jag skulle ha klart de där jävligt fort efter att jag fyllt 18, men näe då, de sket sig ganska så rejält på en gång. Skitliv!
Men så länge KGE bara står så går de trögt, å picupen är ju inte heller igång, å vilken bil är de över då? Dieseln men den använder ju mama å papa...
Näe, måste verkligen ta tag i de där igen innan de är helt försent. De blir jävligt jobbigt annars alltså!

Jobbar Onsdag - Lördag den här veckan å tar varorna på tisdag, å sen Måndag-Onsdag innan jag har långledigt igen. Känns ganska bra faktiskt

Inga kommentarer: