lördag 9 februari 2013

Jag är tuff, jag är hård, glider fram som en Ford när jag kommer ner för gatan.

Nej men faan så kul jag hade igår alltså, bestämde mig runt 15tiden för å åka till Brunflo å va med Pia så jag åkte med halv 19 bussen dit. Va först hemma hos henne sen gick vi över till hennes syster å drack lite, riktigt trevligt tycker jag. Vid 22 tog vi bussen in till stan så vi gick hem till mig först så jag kunde byta om innan vi gick ner på G3, halkade 2 gånger först på vägen hem till mig tror jag att de va, sen backen ner till G3, å de lär ju ha sett ganska kul ut å fan va vi skrattade å jag skrattar fortfarande åt de.
Hade riktigt kul inne på g3 hela kvällen, skulle resa mig upp ur en soffa men jag måste ha trampat nå fel för sen hamnade jag på golvet å skrattade lika mycke åt de. Hahahaha

Ja jävlar i lådan vilken sjukt kul kväll!
Sånna kvälllar borde alla ha nångång!

Inga kommentarer: