torsdag 21 februari 2013

H.A.B = Hårt Arbetande Brud!

Jodå, de stämmer, skulle ju som sagt vart ledig i helgen, meeeeeen de vart jobb igen för min del. inte för att de gör nått men de hade vart skönt å va ledig. Men de tar jag igen nån annan helg!
Va riktigt slö idag innan jag gick på jobbet, gick upp halv 16 å innan de gjorde jag inte så mycke annat än å sov, kände mig helt slut å jag drömde en riktigt mysig dröm så jag ville fortsätta drömma på den drömmen, men som vanligt är de ju så att när man drömmer som bäst så vaknar man å kan inte sova mer. De va en sån där dröm som kändes verklig på nått sätt fast ändå inte, hoppas på en fortsättning av drömmen inatt ändå!

Förresten har den här dagen känts ganska konstig, de kändes inte som en onsdag, men däremot en konstig version av torsdag på nå sätt? Får se hur morrondagen känns om de känns som den ska eller en annan dag..

Vill färga håret, å jag vill ha de lite ljusare den här gången, kanske prova ha i nå slinger som är ännu ljusare, men jag vet inte, de tål att funderas på! Men de ska bli snart isåfall, gillar som inte utväxten. Å när jag tänker att jag vill färga utväxten så kommer jag på den gången mamma sa att jag kan ju klippa bort utväxten å färga resten istället... Hahaha ja jävlar i min låda,

Känner mig lortig så jag ska ta mig en välförtjänt dusch, sen ska jag ställa klockan å sova!


Rock n Roll Grabbar! 

Inga kommentarer: