onsdag 20 februari 2013

I’ve got your name written here, In a rose tattoo

Tänkte faktiskt att jag skulle köpa den där skinnjackan idag, men när jag gick till jobbet imorse så kändes de som att de va för kallt så jag tror jag väntar nån dag, eller tills imorn ;) Vill ha den så sjukt mycke så jag blir galen! Älskar snygga skinnjackor! Å den satt så bra! Jag är lycklig i själen!

Annars så va jag ju på jobbet imorse å tog varorna, å efter de så gick jag hem, slog igång en film som jag somnade till å tvärvaknade av att de ringde på dörrn, de va farfar som kom förbi å tänkte vila benen lite.
Imorn jobbar jag sista dagen för den här veckan sen är jag ledig tills på måndag, känns ganska bra! Men sen är jag ledig tisdag å onsdag, inte heller så dumt, jobbar torsdag å lördag, Fredag ska jag till Hammarn på 1års kalas för Iiiiidwiin, faster lillhjärta nummer 1!
Tänk att de redan har gått ett år sen man blev faster, tiden går ju ganska fort när man roligt ändå.

Sen lär jag ju fortsätta undra varför man kan göra flera tusen avsnitt av en dålig serie men inte en bra serie, självklart syftar jag på att de skulle finnas fler avsnitt av Zorro, typ att de aldrig skulle ta slut på avsnitt, hade lätt vart en trogen tittare!


Inga kommentarer: