fredag 15 februari 2013

Like a hot rod baby?

Ja, de va ju alla hjärtansdag idag tydligen, Farfar kom förbi imorse med en chokladask till mig :) Snäll min farfar! Gick iväg mot jobbet vid halv 16 å va förberedd på en hård dag med skitmycke folk å eventuellt sitta i skiten nån timme, men till skillnad från förra året så blev de inte så, vi hade fullbokat ikväll, men jag tycker ändå att de va riktigt lugnt till skillnad från förra året, men de kan ju va så att nu har man ju jobbat ett tag så de märks inte lika mycke längre, så de är ju bra de.
Blir jobb imorn igen å resten av veckan men de har jag ju sagt förut så de va väl inge nytt, så därför tänkte jag att jag skulle gå å lägga mig snart så småningom, endast 5 arbetsdagar kvar till ledighet,
sjukt skönt ska de bli! Räknade ihop timmarna innan jag gick, man ska inte klaga alls! De kändes riktigt bra när jag skrev upp de :)


Nu blir de några fler avsnitt av Zorro <3 nbsp="">

Inga kommentarer: