torsdag 28 mars 2013

Life is old there, older than the trees

Lär ju säga att jag älskar å va nere i Härjesjön, oavsett om de är vinter eller inte, även om de inte finns vintervatten, I love it likförbannat, totalt okontaktbar om man inte har med sig internet vilket jag hade den här gången, men ändå, de är riktigt skönt å slippa bära med sig telefon överallt.
Bara känna att man inte har några måsten i några dagar! Ja jävlar! Lär nog åka ner igen nästa gång jag är ledig några dagar igen. Halsontet börjar försvinna iallafall, men jag är fortfarande snorig som en jude, huvvevärken kommer å går, men jag har ipren å äta. Så jag lär nog ska överleva den här helgen ändå.
Men jag tror att den här förkylningen kan bero på för lite Whiskey!

Sitter på bussen upp till stan nu å beräknar att va framme runt halv 9, som vanligt lär jag ju inte kunna sova på bussen så jag ska lägga mig å sova nån timme när jag kommer fram! Fan va skönt! Börjar jobba 14 idag om jag inte minns fel, ska väl ringa å dubbelkolla med Anna ifall vi öppnade 15 idag eller inte.
Fick åka finskjuts till bussen, nämligen älsklingspicupen! Love it! Å jag älskar govärmen som finns i gamla bilar! Love it! Så borde de va i alla bilar!
Nån start på skotern blev de inte nå av med, de tar vi nog nästa gång. Men den är då framskottad å förberedd för start! Bara lite bensin så ska de nog gå bra!
Näe, fan, de hade vart trevligt å åk picup upp till stan istället för buss!

Skjut mig, 
Tjarrå! 

Inga kommentarer: