måndag 1 april 2013

You don't know!

Ja jävlar vilken påsk!
Vart en oplanerad utgång efter jobbet i torsdags på g3, träffade på Malin precis när jag skulle gå hem å tog nån öl med henne innan. Efter de stängde gick vi hem till mig å satt å prata å hade skitkul å drack öl, somnade typ runt 6 på fredag morron. Kände mig inte som en kung den dagen alltså!
kom iväg från jobbet strax efter 23, å gick hem drog en öl med Malin innan vi gick en gata ner å hade skitkul hela kvällen! De vart däremot inte lika sent i  fredags, tacka fan för de! Jobbade även på lördag å efter att jag jobbat klart gick jag hem å bytte om å mötte upp Ewe å Angelica för att sen dra ner. Skapligt kul va de väl även den kvällen, å sen vart de efterfest uppe vid blå center. Ewe gick hem, Jag å Angelica å Malin va kvar lite till, sen skulle Malin gå så gick å lämnade av henne å sen gick jag å Angelica till en annan där vi fick mat å chefa över musiken. Sen kände vi att de va nog dags å gå hemöver för de skulle ju komma en till kväll, å när vi gick där på väg hem så va de så fint väder å solen värmde riktigt fantastiskt bra, hade planer på om man skulle sitta uppe lite till bara för att de va så fint väder å dricka lite öl, men sen kände vi att vi behövde verkligen sova, men vi skulle gå upp en vettig tid å bara ta de bananas å dricka öl å lyssna på massa bra musik. Vi vaknade runt 14 å va småhungriga så vi gick å åt! Angelica åt en pizza å jag tog en sallad. Efteråt kom Ewe å hämtade oss med bilen så vi for omkring i stan i nästan 4 timmar. Bara för att liksom.. Pkte sen hem å började färga håret, blev lila för min del den här gången, vart ganska snyggt faktiskt. Men jag gruvade mig som fan först! Gick sen hem å duschade å gjorde mig klar, Malin kom hit å sen kom även Ewe å Angelica. Gick ner på g3, vart kvar till typ halv 2 sen hängde jag med bort på solo. Idag mår jag inte som en kung brukar gör!
Idag tänker jag inte göra nånting, för de orkar jag inte helt enkelt. Ska försöka få i mig nån form utav mat bara å  se några filmer, ja fan. De låter bra de!

Men som slutsats kan jag säga att jag har haft en jävligt kul påsk! :)
Tjarrå!

Inga kommentarer: