tisdag 9 april 2013

Moody Blue!

Ja, veckan har bestått av jobb å ledighet. I onsdags vart de en liten AW efter jobbet, gick hem å duscha å gick å la mig, skulle upp ganska så tidigt eftersom pappa skulle komma upp över dagen. Så klockan rinde vid 7, men jag gick upp klockan 8 istället. Följde med pappa på sjukhuset där han skulle kolla ögonen, gick väl rätt bra enligt mina beräkningar, sen åkte vi in till stan å åt en varsin pizza innan jag skulle dra iväg å jobba. Efter jobbet blev de en AW igen, hade skitkul, å efter de gick vi, alltså jag å Malin hem till mig å sov. kunde inte riktigt slappna av å sova ordentligt eftersom de va stor risk att jag skulle försova mig när jag skulle upp å ta varorna.. Men de gick bra! Jag vaknade i tid å kom till jobbet i tid! Efter att varorna va klar så gick jag hem, å sov lite till. Faktiskt ända till klockan halv 16, då kom Angelica å väckte mig. Så vi gick på Dallen å åt lite å tog en öl, å bara tog de lugnt! Sen tänkte vi kör en hemmakväll å dela på vin. Vi hann med en flarra innan vi kände att vi orkade inte mer å vi va waaaaay to trötta! Så jag gick hem å la mig.
Vaknade sen på lördagen av att Angelica väckte mig, å ville dra på stan, sagt å gjort de gjorde vi. Drog hem sen till Angelica å såg på film. Å efter de drog jag hem å duscha, Malin kom hit under tiden som hon va lite ledig, så hon slapp gå hem emellan. Senare på kvällen va de förferre på Ewes balkong, så vi tände värmefjun å drack lite öl å hade de allmänt mysigt å lyssnade på musik. Sen gick vi neröver å vi hade riktigt kul!
Köpte med lite mat hem å sen sov vi. Vaknade sen på söndagen av att jag hade skitont i magen så jag la mig på soffan å tyckte skitsynd om mig själv. Helt plötsligt ställer sig Malin å börjar diska åt mig. Å även dammsuger? Fan va fint tänkte jag då. Sen kommer Angelica å ska till å bjuda på middag, Riktigt bra dag! Efter att vi hade ätit gick vi å handla söndagsgodis å dricka å gick hem till Angelica å såg på film resten av kvällen! Å när jag gick hem så gick jag å la mig på en gång men kunde inte sova för jag hade skitont i magen igen, å somnade väl runt 5 tiden, skitliv....
Angelica ringde å väckte mig igår vid 11 typ, så vi gick ner på stan å kika lite, sen gick vi hem till farfar å fikade lite innan vi gick återigen hem till Angelica för å se på lite Johnny! Gick väl hem vid 9 tror jag å gick å la mig, försökte sova men återigen va magen inte på min sida, skitliv!
Idag har jag vart med Malin hela dagen, följde med henne när hon skulle tatuera sig å fasen va ssnyggt de blev, vart ju bara ännu mer sugen själv!
Har nyss ätit middag, vart riktigt lyx middag, pasta med grillkörv å chiliketchup!
imorn ska jag upp skittidigt å tvätta klockan 7! Hårt liv, får väl se om de blir nån sömn inatt bara, annars blir de jobbigt alltså!
¨
Tjarrrå!


Inga kommentarer: