torsdag 7 mars 2013

Pangkisar!

Idag vaknade jag vid 11, sen fick jag ett sms av Linnea som frågade om jag va sugen på kaffe. Klart man va de liksom, så jag hoppade i mina kläder å gick upp till henne å drack lite kaffe å skvallrade lite å sånt. Å klappade på hunden hennes, :) Riktigt trevligt!
Sen gick jag på jobbet å skulle stycka oxe, men kände efter en stund efter att jag hade börjat att jag fick världens feberkänsla i kroppen å vart helt slut å svartna halvt för ögonen. Då kände jag att jag bör nog gå hem å lägga mig å vila lite. De gjorde jag, så jag har sovit i nån timme nu ¨å de känns mycke bättre nu!
Så imorn ska jag upp tidigt å ta varorna sen har jag helg hela helgen. Känns riktigt bra!

Josse å Anna kommer till stan ikväll å dom ska visst sova här, de blir väl trevligt, själv ska jag däcka på soffan igen så får dom ta min säng, snacka om gästvänlighet !
Imorn ska Josse även ta hål i sina öron äntligen, så de blir å hålla handen å filma de, tror de kommer bli riktigt kul!

Håller för tillfället på å steker pangkisar till mig, å fadern har fått en matlåda tillomed. Lär nog va de snällaste barnet dom har tror jag. Förresten så väntar en överraskning till mig som jag hoppas jag får ikväll när Josse kommer, fick höra av pappa igår när han ringde att de va nånting som jag skulle tycka väldigt mycke om,. Å han vägrade säga va de va för nått... Å jag som är så nyfiken av mig blir ju nästan rent ut sagt förbannad om jag inte får veta! Men jag tror jag har en aning om va de kan va för nått.. :)

Inga kommentarer: