måndag 11 mars 2013

Should I stay, or should I go?

Men dra mig baklänges vilken kul helg de här har vart alltså, Josse å Anna kom ju upp i torsdagskväll. Dom ville ut å ta en öl, så jag hängde på! Riktigt kul hade vi. Å vi fick de nästan helt bekräftat att jag å Josse är nog ganska så lik varann ändå.
Fredag morron gick jag upp strax före 9 å klädde på mig för å gå på jobbet å ta emot varorna. Efter att de va klart gick jag hem en sväng för å hämta brudarna. Josse skulle nämligen ta hål i sina öron före 13. Å hon va så duktig ! Tyckte inte ens att de gjorde ont. Näe fan, jag blev riktigt stolt!
Vi tog en runda på stan å fyndade parfym å nå linne, bland annat. Fikade gjorde vi å på Thörners riktigt trevligt å gött värre! Sen gick vi hem, ¨å tänkte sova, men de gick ju som de gick!
Runt 18 skulle dom gå till en kompis till dom å äta middag å förferra, själv va jag kvar hemma hos mig å väntade på att Ewe å Angelica skulle komma till stan. Å dom va framme vid 20, så jag gick iväg till Ewe, å där satt vi å drack tills de va dags å gå vidare på äventyr, jag hade kul iallafall!
Kom väl hem strax före 2 tror jag, å sen kom Anna, Josse å nån mer hit, jag å Josse började bråka om 2 helt olika saker som ingen fattade varför dagen efter, men de slutade med att Josse tog sina saker å gick hem till farfar istället i ilskan! Själv tog jag en taxi till statoil fram å tebaks. Vilken taxiresa alltså! Å telefonen min va död, men de löste sig efter ett tag, å de vart en vända på statoil igen efter nån timme. Runt 8 tror jag att jag va hemma, då gick jag å la mig å sov nån timme innan min klocka tydligen ringde å hade sig. 10 va vi alla vakna, Alltså, iallafall Jag, Anna å den okända personen. Å jag försökte få tag på min pukkod till telefon så den vart levande igen. Kände mig inte lika hjälplös längre efter att jag fick igång den.
Satan vilken lång natt de va iallafall!
Fredde å Jennifer skulle komma på besök till stan, dom skulle kolla efter längdskidor å hälsa på lite. Riktigt trevligt! Så vi snabbstäda jag å Josse här innan dom kom, så de såg väl skapligt ut när dom kom till mig sen.
Vad gjorde vi sen? Jag å Josse gick å la oss å vila lite, riktigt välbehövligt där kände jag. Så vi vakna väl runt 17-18 tror jag? Bytte om lite å snyggade till mig å gick sen till Ewe för fortsatt kalas!
Sen ner mot g3, va nog roligare där i lördags alltså haha!
Å när de stängde vart de kusinträff här till kan de ha vart 5? Innan vi bestämde oss för å sova, iallafall jag!
Sen vaknade jag i söndags av att Josse kom å ringde på å knacka på dörren... Sjukt irriterande å vakna av nå sånt. Gjorde inte så mycke på dagen mer än å se på massa avsnitt av Zorro, å sen bestämde jag å Angelica oss för att ha Söndagsmys deluxkväll! Bara för att de va så länge sen! :)

Ni som va medverkande, Tack som fan för helgen! :)
De här måste vi gör om, fast utan slagsmål å bråk å fula ord till varann!

Idag har jag träffat Kusin Cecilia, Joel å Dan. Först liten lunch på Donken å en littn runda på stan innan vi gick hem till mig å drack kaffe. Ett besök på Barnens hus blev de också, riktigt kul. Blev som ett barn på nytt som vanligt när man är där. Haha!
Fick sen skjuts ner till farfar som jag skulle gå å handla lite åt eftersom han hade fått rådet att stanna inne eftersom han va så förkyld.
Snäll som jag är så ställer man ju upp.

19-21 April planerar jag in forum i mitt schema, för enligt mina beräkningar är de min lediga helg just den helgen, så why not liksom? Lär nog bli svinigt kul kan jag tänka mig! :)
Imorn blir de jobb å  onsdag långpanna!  Torsdag jobbar jag å, sen får vi se hur de blir till helgen, är inställd på å jobba iallafall!

Inga kommentarer: