torsdag 25 april 2013

Keep moving on!

Nu är jag äntligen hemma från jobbet, va mindre folk idag än igår men ändå skapligt liksom..Hade allmänt kul å skrattat som fan har jag gjort, men de är ju som vanligt de!  Klockan gick skapligt fort idag, å när jag va klar med allting å hade bytt om, så vart jag så trött att jag va tvungen å sätta mig i baren en stund å tittade på när dom andra jobbade. För de är ju alltid kul å se på när andra jobbar :).
Jag har betalat alla räkningar som jag fått hittills, så de känns bra! De känns så bra att jag funderar på om jag ska duscha, men problemet är att jag orkar faktiskt inte de. Fan va lortig jag känner mig bara för de...
Imorn kommer Josse tillbaks till stan igen, så jag ska väl upp en skaplig tid å låsa upp dörrn, kanske kan passa på å duscha då. Jo men de lär jag fan gör alltså!

Måste försöka sova nu iallafall, även fast de är fullmåne. Men jag får se hur de går, är ju skittrött så jag kanske kan sova ändå om jag har tur. Imorn blir de även långpanna, går in på jobbet klockan 13 å ska stänga, vi måste komma ikapp med listan alltså! Men är man 2 går de nog bra!

Äh va fan, min säng längtar efter mig nu, Tjarrå! :)

Inga kommentarer: