söndag 18 augusti 2013

Hell is living without you!

Jaha, ett till försök till att skriva nått nu då, blir ju ganska långt mellan gångerna nu förtiden, men de skiter man väl i!
Har ju bättre saker för mig å då har man inte nån lust å skriva nått osv..
Iallafall, har jobbat hela veckan utom torsdagen, för då va jag ledig, och jag tänkte ju att jag skulle städa mitt hem då, men de blev inte nå av med de, va först på personalmöte i typ en timme, sen drog jag hem å gick på hälsocentralen som bad mig ringa till en sjukgymnast eftersom jag har ont i handleden, så jag ringde numret jag fick men de visade sig att de där fanskapet till sjukgymnast hade semester till den 19e (imorn för den som kanske inte har koll på datum..) . Så de va vart inte mycke gjort där då.
Gick sen ner på stan å införskaffade mig ett handledsstöd till min hand och en sån där voltarensalva. Angelica ringde efter ett tag under tiden som jag va på stan å undrade vart jag va, på stan svarade jag så hon mötte upp mig å vi gick ärenden på banker å letade grejer som hon behövde, å när allt de va klart gick vi på Dallen och åt och tog en öl innan vi begav oss hemöver,

Sen vart de fredag å jag skulle upp tidigt och ta emot varorna på jobbet, inga som helst problem å vakna där inte, men jag gick å la mig på torsdagen vid 23, somnade nångång runt halv 3 och vaknade 20 över 5, De vart en långdag deluxe.
Men jag sov riktigt gött natten till lördag, däremot hade min telefon dött under natten, så jag hade ingen aning om va klockan va när jag vaknade, och den visade sig va halv 9 bara, så jag passade på å sova lite till, bara för att jag kunde!

Den här veckan som kommer är jag först ledig måndag tisdag, fast jag tar varorna på tisdag, så jag är halvt ledig på tisdag, sen jobbar jag resten av veckan innan jag får 5 dagars ledigt, fy fan va jag ska åka hem och isolera mig själv alltså!
Ska även försöka åka hem till sälen för en dag eller 2 och njuta av lugnet!

Mina älskade skor sjunger väl ungefär på sista versen så jag är sorgsen över att de inte finns nå liknande nånstans i stan, skitliv!

Näe nu har jag inte så mycke mer å berätta eller dela med mig av från mitt liv,

Over and out, för antagligen nån vecka till eller nått!

Inga kommentarer: