måndag 19 augusti 2013

I want to be free, like the bird in the tree



Måndag idag, tänkte ha sovmorron men blev väckt klockan halv 10... Så de sket sig ju!
Har vart på dollar och införskaffat mig lite grejer, bland annat en Elvis-tavla, en Elvis-mugg och dörrskyltar, även lite andra grejer som behövdes också såklart, när vi for från Dollar hade Micke ringt så de va alltså så att han befann sig i stan, åkte å lämnade av mig först så jag kunde hem å lämna grejerna jag köpt innan  jag gick hem till farfar.
De är så kul med Micke för vi har ju samma sjuka humor så de är fantastiskt kul, de är sällan man har tråkigt alltså! Fick skjuts hem till mig när han skulle åka så jag skulle få provåka nybilen deras. Och jag ska va ärlig, jag blev väldigt imponerad över den där Elbilen haha!

Spikade upp min nyinköpta tavla på väggen i köket och röjde undan lite grejer som ligger överallt på golvet, fortsättning följer med städningen, de går sakta men säkert!
Gick iväg på hobbyboden och köpte en till tavla med Elvis som jag satte upp i hallen, Nöjd brud!
Vid nästa pengautlägg ska jag försöka hitta mig nån form av en skohylla som passar i hallen, och även en micro vore trevligt så jag kan värma mina matlådor jag har i frysen.

Imorn är de tisdag så då ska jag upp ganska tidigt för att gå på jobbet och ta varorna, Sen är jag ledig resten av dagen, Sweet!
Får se vad dagen har att erbjuda, jag är öppen för förslag iallafall!

Inga kommentarer: