måndag 4 november 2013

Walk of life

" I don't know if I like you or love you,
want you or need you.
All I know is I love the feeling I get when I'm with you..."


När jag väl är ute å köper kläder så går de ganska fort, jag känner att jag inte behöver prova nått utan jag letar efter rätt storlek, betalar och går därifrån.
Förstår mig inte riktigt på sånna som verkligen orkar ta sig tid till å prova precis allt i flera timmar innan dom bestämmer sig för en tröja typ.
Så idag tyckte jag att jag hade gjort mig förtjänt av 3 nya tröjor, 2 huvtröjor å en vanlig eller va man nu brukar kalla de. De tog inte ens 45 minuter att hitta de jag skulle ha. 
Är ju som ledig idag så jag ska ta å röja undan lite här hemma på Palm'z Palace, för nu har jag lyckats få de att se förjävligt ut igen. 
Så LP:n är igång så nu är de typ "Kör ba kör" liksom! 
Igår va de söndag å jag gjorde exakt ingenting på hela dagen, låg bara i sängen å titta på film å sov mest, kändes välbehövligt faktiskt.

Näe nu har jag inte tid med de här mer, hörs hej! Tjääna! 


Inga kommentarer: