onsdag 6 november 2013

Five feet high and rising

Både igår och idag har jag blivit väckt av min käre broder, igår ringde han å sa att han skulle åka förbi mitt fönster om ca 2,5 minuter och tyckte jag skulle ställa mig i fönstret och vinka, de gjorde jag men han såg mig inte för han trodde jag bodde längst upp i huset... Och idag så tyckte han att jag skulle kliva upp för jag hade ju sovit i ca 8 timmar, perfekt liksom! 
Ingen idé å somna om där inte!  Och klockan va ju ändå 10 typ...

Börjar 17 idag så jag ska snart börja dra mig iväg mot jobbet för ännu en dag. Stänger idag också så jag slutar väl ungefär 23.30 idag..
Annars så fick jag vuxenpoäng idag när jag fick mitt ICA-kort, så jag får börja handla lite mer på ica nu då så jag kan använda kortet, är ju så långt å gå dit bara, men men! 
Imorn innan jag börjar jobba måste jag faktiskt städa, plockade undan lite skräp idag men jag gav upp när jag insåg hur värdelöst de kändes., Dåligt jag vet! Skämmes tamefan!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Klok din bror!! :)
Du vet att COOP oxå har ett kort, "Med Mera" - kort heter det.
Bara att införskaffa :)

BettanPaalm sa...

Visst är han! :)
Jodå ett sånt har jag. Så nu har jag hemköpkort, icakort å med mera kort ;)
VuxenBrud_92 (typ)