torsdag 7 november 2013

Walking the blues!

Nu har jag planerat att ta ledigt en vecka framöver, när är inte helt säkert än, men de blir innan året är slut, så kanske i december nångång. Tänker passa på att åka hem till Sälen några dagar och känna mig hemma och inte ha nått ansvar på en hel vecka. Fan va skönt de kommer bli! 
Drömde häromnatten att jag va hemma i Osanden på tal om de, vi bodde fortfarande kvar och allt va som de skulle där. Precis som de alltid har vart! 
Har fortfarande lite svårt att förstå att de inte längre är "mitt" hem....

Idag börjar jag halv 15, så jag ska börja hoppa i kläderna å göra mig klar så jag kan börja vandringen till jobbet om ett tag, hoppas på att de händer lite mer idag än igår, för igår va de riktigt lugnt hela kvällen! Sen ska jag hem å sova! 

Inga kommentarer: