söndag 23 februari 2014

All I have to do is dream.

När man får höra en sak, som man misstänkt om en person ett tag som verkar va ganska sant, så känns de att klart som fan att de va så! 
Iallafall när man fått höra de från skapligt säkra källor, egentligen hade jag väl räknat ut de för länge sen men bara ignorerat de. Typ, så nu är frågan om man bara ska fortsätta ignorera de eller bara ge fan i personen och inte bry sig ett skit nå mer. Får fundera på de där å se vad jag kommer fram till, helst vill jag höra de från personen själv.
Och ännu bättre när man blir påmind om en händelse man har riiiiiktigt dåligt  samvete över.. 

Love the feeling.


Annars har ju jobbat hela helgen, med ingen mindre än Pernillis! Bra skit, vi vet vart vi har varann när vi jobbar liksom, och de är jävligt bra oavsett vem som står som 1a eller 2a, :)
Vart däremot förbannad imorse när jag vaknade kvart över 9 och insåg att klockjävlarna inte blivit hörda ett dugg, så jag kutade upp ur sängen slängde på mig kläderna och sprang iväg mot jobbet, så där fick man ju dagens motion helt enkelt, de enda som va tur va väl att de inte va så mycket att göra på listan, men ändå, man blir ju som skitförbannad när man inte hör klockan när den ringer fast man har högsta ljudet på... Va ganska lugnt på dagen på matfronten, den enda maten som gick va mest nachos och burgare, så efter ett tag vart man lite uttråkad på att göra X antal nachos och burgare så ville man ju hellre göra nån annan form av mat, men näedå, inte förrän klockan 16 då de kom en 3-rätters jublade man haha!
 Ikväll när jag slutade så gick jag först hem å duschade, insåg då att de schampot jag har nu med bananlukt påminde om Jack D så jag trodde på nått vis att jag tagit fel..., sen gick jag ner till repis och prata skit med Matildis, drack lite kaffe och åt kakor, och hade bara allmänt trevligt och kul!
Sen kom Amanda så vi gick hem till mig och drack vatten ur vinglas innan vi öppnade en flarra vin, Vi kämpade på riktigt bra med de om jag får säga de själv. Nu ska jag väl snart försöka sova. Söndag imorn och inget planerat eftersom de är söndag.

Inga kommentarer: