torsdag 27 februari 2014

Only the strong survive!

Vad ska man säga, fullt upp hela veckan nu, öppnar imorn, tar varorna och öppnar fredag och lördag, söndag ska jag sitta bänkad framför tv:n redan klockan 07.30 för att få lite hemlängtan och för att se starten på Vasaloppet som är tradition! Skam på torra land om man missar de!
Sen senare på Söndag sätter jag mig på en buss och åker mot Hammarn och världens finaste Parvel som fyller år på lördag, men eftersom att jag jobbar lördag så åker jag dit på söndagen istället! Blir ju kanoners de serru! 
Sen blir de som fullt upp med jobb framöver! 
Drygt säger andra, Cash is king säger jag! För så är de, de vet man ju!

Nu tänker jag titta på reprisen av Veckans Brott, eftersom jag missade de sist då de visade sig att de va från Sälen

Annars har jag väl inte så mycket att dela med mig av för nu. Iallafall inte va jag vet, 
Men å andra sidan, De skiter man väl i! 

Hörs hej! 

Inga kommentarer: