söndag 2 mars 2014

Jag måste verkligen sluta planera...
Hade planerat att jag skulle äta lååååångfrukost till vasaloppet imorse, men jag vaknar självklart när de är 3 minuter innan målgång. Bra jobbat, ännu en gång!

Sen hoppade jag i kläderna och gjorde mig klar för att åka och fira mitt Charmiga charmtroll, å de va så härligt å se han, inte ett dugg blyg när man kom dit utan han sprang fram och vinkade osv. Fick världens kalastårta och massa hembakat gott! Sen blev de dags att åka iväg mot bussen tillbaka till stan igen.
Men jag har för mig att jag är ledig nån måndag om nån vecka, då kanske jag kan passa på att åka dit på söndagen och sen åka hem igen på måndagen. Låter som en utmärkt idé i min värld iallafall :)

Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen ta å tänka på att sova, jobba hela veckan, och endast öppning står på schemat, Kung!

Hörs hej!

Inga kommentarer: