lördag 8 februari 2014

Hey good lookin'!

De här kanske kommer låta konstigt, iallafall ovanligt, men nu har jag tamefan fått helg! Tänka sig, få helg en fredagkväll liksom! Bra skit!
Men de betyder inte att de blir nån form av sovmorron, klockan 12 ska jag va påklädd å klar och redo att dra på stan med ingen mindre än Don Angelo!
Kvällen imorn blir nog jävligt bra som de känns, de är iallafall den känslan jag har på mig. Men jag tänker inte planera nått utan jag tänker låta allt ske! De brukar bli som bäst då liksom.

Annars, slutade tidigt igår så jag drog mig iväg till Don Angelo kika på sista filmen vi hyrde och jag kan väl inte direkt påstå att nån av oss va speciellt intresserad av själva filmen eftersom vi mest satt å spela spel på paddorna, drog väl hem där vid halv 00 tror jag, 20 över 00 insåg jag att jag hade lagt ifrån mig telefon, gick och kollade i hallen, köket, hela rummet, och även inne på toan men utan resultat. Försökte desperat få tag på Angelica som redan hade somnat. Gav upp lite lätt och hoppade in i duschen och efter de slog jag på en film och försökte sova, men de gick väl som vanligt, somnade runt halv 6, vaknade till av att klockan ringde vid halv 7, kollade facebooken ifall Angelica hade läst nått av de jag skrivit under nattens gång, och de hade hon. Hon hade även hittat min telefon som låg kvar i soffan, så jag hoppade i kläderna och gick dit och hämtade den och sen hem och somnade om en sväng. Började klockan 12 idag, körde igång med de som skulle göras, kändes som en lugn fredag och de va de väl också, men de va ändå så pass att de va nått så gott som hela tiden... Va väl lite halvtrött ett tag i början men efter lite friskluft kändes de som att jag va en normal person igen.

Inga kommentarer: