torsdag 6 februari 2014

If I can dream

Jahopp, nu har jag jobbat 3 av 5 dagar, känns ganska bra att va få helg på fredag kväll!
Men den här gången tänker jag inte se fram emot nått, inte planera nått heller för då blir de bara tvärtom, :)
Annars så har vi fått nya kläder på jobbet, svarta kläder, byxorna satt bra, men de visade sig att min storlek S va som ett tält på mig... Som typiskt!
Imorn blir en skön dag, börjar 16, slutar runt 21.30. Bra skit, hem och sova efter de typ

Alicegrisen är fortfarande kvar hos mig, och de är jättemysigt, speciellt när man kommer hem efter jobbet, för då är de nån hemma som saknat mig hela kvällen/dagen! + att man har nått å snusa på innan man lyckas somna!

Klockan har väl typ blivit så pass att man ska försöka sova, men om jag känner mig själv rätt så lär de ju inte hända på några timmar... Skitliv!
Får väl försöka med å hitta nån film man kan se på tills man blir sådär skittrött så man kan sova.

Har väl inte så mycke annat å dela med mig av just nu vad jag vet.
Hörs hej!

Inga kommentarer: