söndag 23 mars 2014

Fuck you, you fuckin fuck!

Ja, jag har väl egentligen inte så mycket att berätta känner jag, 
har jobbat hela veckan, tog varorna i fredags, och efter varorna hann jag med ett besök hemma hos farfar där bror min va, även Edwin och Jennifer kom dit så man fick se dom också.
Helgen har vart lugn men jag har haft kul med mina vänner ändå! Har blivit extremt morronpigg nuförtiden så morron för mig är nu vid 8, 9 och 10 tiden redan. De är väl bra de, men de känns inte riktigt som mig om man säger så. 

Idag har jag vart på stan och införskaffat mig en till bok till min bokhylla som inte finns, den här gången handlade boken om Jerry Lee Lewis, De är ju ett måste liksom. Köpte 2 stycken så en ska pappa få eftersom de är typ hans idol.
Sen börjar jag nu fundera på vad de är som händer med mig, morronpigg som fan och köper 2 böcker på en vecka (jag som aldrig läser). De här är inte likt mig, jag kanske håller på att bli jättevuxen eller nått...?

Inga kommentarer: