måndag 10 november 2014

Som ett brev på posten

Vaknade igår med lite smygont i halsen, tänkte inte då mycket mer på de, va ut och övningskörde med Fredde i skogen nånstans, gick fantastiskt bra!
Kom hem gick och köpte lite fika och gick hem till farfar eftersom de va fars dag. Efter nån timme där gick jag hem till mig igen och gjorde lite teori, kände En viss huvudvärk och frusen som fan, frös och svettades hela natten, avbokade körtiden jag hade halv 9 imorse, sen dess har jag vart upp från sängen totalt 2 gånger en gång i morse och en gång nu ikväll, har knappt kunnat röra på mig nånting för jag har haft så ont i exakt hela kroppen, skitliv, har även sovit hela dagen och vaknat till enstaka gånger. Får hoppas att jag blir frisk rätt så snart! 
Och de hade inte gjort nått om mamma va här och tog hand om mig! 

Skjut mig hörs hej! 

Inga kommentarer: